بیماری های کلیه با کراتینین 6.8 آیا نیازمند دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار با مرحله 4 بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر کراتینین من است تا 6.8mg / DL. دکتر به من پیشنهاد به انجام دیالیز. من می خواهم بدانم که دارم به دیالیز؟ آیا درمانی دیگر را می توانید به این سوال حل وجود دارد؟ به صداقت، من نمی خواهم به دیالیز.

در واقع، این سوال این است که با بسیاری از بیمار بیماری کلیوی نگران است. برای افرادی که در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند، عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. کراتینین 6.8 است نیز یک شاخص از مشکلات کلیوی. در واقع، کراتینین خود را بسیار بالاتر از سطح نرمال است که 0.5-1.2mg / DL. کراتینین زائد سوخت و ساز است که باید توسط کلیه ها تصفیه شده است. هنگامی که آن را در خون تجمع می یابد به یک سطح خاص، بسیاری از مشکلات رخ خواهد داد. به طور معمول، دیالیز استفاده می شود برای کاهش سطح کراتینین بالا و تسکین علائم در کشورهای غربی است.

اما در واقع، مردم می توانند برخی از درمان های جایگزین دیگر دیالیز را انتخاب کنید، علاوه بر این، با شروع دیالیز خیلی زود خواهد آسیبی به کلیه برعکس انجام دهید. از آنجا که من می توانم درک روشنی از وضعیت بیماری خود را ندارد، من نمی توانم به شما پاسخ دقیق بدهد. آیا شما نیاز به دیالیز و یا در شرایط خود نمی بستگی دارد.

چه زمانی باید مردم دیالیز را؟

بیمار بیماری های کلیوی با عملکرد کلیه کمتر از 15٪ آنها نیاز به شروع دیالیز.

برای افرادی که از علائم جدی رنج می برند، مانند تورم سنگین، تهوع، استفراغ، اسیدوز، نارسایی قلبی، ادم ریوی، خواب آلودگی، و غیره، دیالیز مورد نیاز است.

برای افراد مبتلا به سطح پتاسیم بیش از 6.5mmol / L، دیالیز فوری نیاز است.

همانطور که در بالا ذکر شد، مردم می توانند برخی از درمان های جایگزین دیگر را انتخاب کنید، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از گزینه های موثر ترین است، می تواند به شما کمک کند دیالیز اجتناب کنند. اگر شما علاقه مند در آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1447.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، بیماری کلیه، دیالیز، کراتینین 6 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: